Countdown - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Nicole - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Nicole - WaarBenJij.nu

Countdown

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 Mei 2015 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Nog een kleine week te gaan en dan gaat ons avontuur beginnen! In 147 dagen trekken we door 15 landen met hulp van evenzoveel vluchten en vele andere vervoermiddelen, waaronder ook een cruiseschip! (lang gekoesterde wens van Nicole ;)).

Het plan is om actief rondreizen af te wisselen met relaxen bij strand/zwembad. Leuk voor Sebastiaan maar ook voor onszelf.
Via deze waarbenjij.nu site gaan we proberen jullie op de hoogte te houden met (korte) updates en wat foto's. We zouden het ook erg leuk vinden om te horen/lezen hoe het met jullie gaat!!

En dan de geplande route.......
Zaterdag 30 mei vertrekken we naar Noord Duitsland om daar de boot naar Zweden te pakken. Vervolgens gaan we naar Noorwegen, Denemarken, korte stop in Capelle, Brazilië, Argentinië (andere kant van de Iguacu watervallen), Colombia, Curacao, Aruba, VS (Houston, Seattle), Canada, VS (Alaska, Seattle, LA), Japan, Bali, Singapore en Egypte. Vrijdag 23 oktober landen we weer op Schiphol zodat we zaterdag 24 oktober Sebastiaan's 5de verjaardag kunnen vieren.

-------------------------------------------------------

Almost one week to go and then our adventure will begin! In 147 days we will travel through 15 countries by using as many flights and lots of other means of transportation, among which also a cruise ship (long cherished wish of Nicole ;)).

Our plan is to combine active travelling with relaxing on the beach or by the pool. Nice for Sebastiaan but also quite appealing to us.
Through this waarbenjij.nu site we will try to keep you updated by posting short stories and some pictures. It would be great if you can keep us posted of your adventures as well!

And then the scheduled route.......
Saturday May 30th we leave for Northern Germany to catch the ferry to Sweden. Onwards to Norway, Denmark, short stop at home, Brazil, Argentina (other side of the Iguacu falls), Colombia, Curacao, Aruba, US (Houston, Seattle), Canada, US (Alaska, Seattle, LA), Japan, Bali, Singapore and Egypte. On Friday October 23rd we will land on Schiphol again just in time to celebrate Sebastiaan's 5th birthday on October 24th.

• 25 Mei 2015 - 13:24

Muriel:

Heel veel plezier!
    Verheug me op al jullie verhalen en foto's!

Liefs Muriel

• 25 Mei 2015 - 19:11

Tante Miek:

Lieve Nicole en Sander,

Heel fijn dat ik weer mag meereizen via internet! Bij het emailadres lukte het apestaartje niet...
    Ik wens jullie ´n hele fijne reis, kus voor jullie drietjes,
    tante Miek

• 25 Mei 2015 - 23:38

Marlinda En Maurice:

We zullen met smart wachten op de eerste berichten.
    Heel veel plezier!!
    Wij genieten mee vanachter het beeldscherm.

Goede reis, Marlinda en Maurice

• 28 Mei 2015 - 14:58

Josée En Marisca:

Veel plezier met z'n drietjes! Wij gaan jullie zeker volgen. Gaan zelf ook op vakantie naar......de Veluwe ( is toch wel heel wat anders, maar daarom niet minder leuk hoor, ff lekker weg van alles).

Groetjes, Maris en Josée

• 28 Mei 2015 - 17:13

Frits En Gerda:

Ha Sander, Nicole en Sebastiaan,

Heel veel plezier gewenst. Wij gaan jullie volgen. Pas goed op jullie zelf en tot in oktober.

Liefs

• 29 Mei 2015 - 09:34

Bianca:

Super cool! Nicole, ik was er niet op jouw laatste dag bij Glc dus hierbij heel veel plezier met jullie geweldige reis!

Groeten,
    Bianca

• 29 Mei 2015 - 20:15

Marjolijn:

Maak er wat moois van met z'n drietjes en met iedereen die jullie tegen gaan komen op jullie bijzondere en lange reis . X van mij Gaby en een pootje van Rex

• 01 Juni 2015 - 10:59

José:

Heel veel plezier en veel goed weer :) Kijk uit naar de verhalen en foto's!

Liefs,
    José

• 05 Juni 2015 - 16:00

Gerlinde:

Heel veel plezier de komende maanden. Wat een mooi avontuur om samen te gaan doen. Wij lezen met jullie mee! Ook lekker veel foto's plaatsen, dan kunnen we een beetje meegenieten! Liefs van Hugo, Gijs, Janneke, Koen en Gerlinde

• 07 Juni 2015 - 08:28

Teresa :

Hallo daar,
    Hoe gaat t met jullie?? Goede reis gehad naar Zweden? Ben benieuwd naar de verhalen. Tot in Colombia. Liefs van Arjan Teresa Anna en Mano

• 12 Juni 2015 - 18:18

Ans:

Heel veel plezier jullie !!!!!!
    Wat superleuk dat we deze reis weer (op afstand) mogen mee beleven !!!!!
    Dikke kus . Gijs en Ans